2012. december 7., péntek

Welcome to South Park! - Cartmanék már megcsinálták


Nem egyszer megtörtént már, hogy mikor Amerikából az ökörség eljutott a "tengeren innenre", egyből egy South Park-epizód ugrott be. Persze nem meglepő, hisz Trey Parker és Matt Stone agymenéseinek általában van valami valós kiindulópontja. Így történt ez most is, mikor az Egy nap a városban-blog cikkében megláttam a





Lehet, hogy rég kapható már nálunk is ez a kis vízi birodalom-készlet, én mindenesetre most találkoztam vele először, és hatalmasat visítottam - volna, ha lett volna rá lehetőségem. Gondoltam szerzek egy nosztalgikus vidám fél órát a hozzám hasonlóaknak is. :p

És hogy a kevésbé fanatikusok is értsék, hogy miről zagyválok, itt az ominózus epizód, a szorgos munkahét utáni levezető agyhalálhoz:
(18 éven aluliaknak és kevésbé torzult humorérzékkel rendelkezőknek nem ajánlott!)





 ---
Ha tetszett, kattanj rá a Facebookra is! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése