2012. augusztus 6., hétfő

Műsorújság - másképp! (32. hét) + SZIGET különkiadás

Azt hittem, az eheti műsorajánlót még "szabadság, "regenerálódás", vagy valami hasonló ürügy címén kihagyom, de ahogy ma csak úgy, a magam kedvére belenéztem a heti kínálatba, annyi jó és érdekes néznivalót találtam, hogy arra gondoltam, mégiscsak megérne egy gyors misét.

Tehát íme:
  • Ma este 21:20-kor a Viasat3-on még épp elcsíphetitek a Személyes vonatkozást. Érdekes a sztori, nálam még amiatt is, mert Ashton Kutchert eddig egyedül a Pillangóhatásban láttam, és ott nagyon csíptem.
  • Keddi kötelezően ajánlott mutatvány későnfekvőknek: Vicky Cristina Barcelona (Duna, 21:35). Woody Allen. Scarlett Johansson. Gaudí-épületek. Nyár. Szabadság. Szerelem. Nem ragoznám. Nézzétek meg! Tényleg! :)
  • Rákészülésnek szabadon választható feladat: Öregberény c. magyar sorozat 1993-ból (Duna, 20:10), a rendszerváltás utáni időkről. Mivel akkoriban én kb. az óvodába járással voltam elfoglalva, lehet, hogy belenézek. Láttam én már vicces magyar noname sorozatot... :)
  • Szerdán az RTL Klub folytatja a klasszikus nyári Bud Spencer- Terrence Hill dömpingjét az ...és megint dühbe jövünk-kel (20:05). Ha csak le nem adják a Bunyó karácsonyig vagy a Nincs kettő négy nélkül c. örökbecsűeket, ezzel nem nagyon fognak a TV elé ültetni. Nektek mi a kedvenc filmetek az olasz cowboypárostól? :)
  • A Candy (Viasat3, szerda 21:20) viszont sokkal érdekesebbnek ígérkezik, mint a spagettiwestern, ha nem lenne ütközésben más néznivalóval, biztos ezt választanám!
  • Részemről kihagyhatatlan még a Rocklexikon csütörtöki adása (Duna World, 21:55), ugyanis egy órán keresztül Fenyő Miklósé a terep. Bízom benne, hogy sok jó zenét sikerült csempészni a műsoridőbe!
  • Hétvégén aztán valóságos filmáradatnak nézünk elébe, csak kapkodtam a fejem, hogy mennyi minden lesz, és sajnos olykor ütköznek is... Úgyis egy pihenős- filmnézős hétvégét terveztem magamnak végre, úgy tűnik, a műsor összeállítói rá voltak hangolódva a kívánságomra, mikor az ehetin dolgoztak - talán túlságosan is. No de sebaj, legfeljebb gyakorlom a pénzfeldobásos döntés tudományos módszerét. :)
  • Szombat délután ringbe száll A remény bajnoka (RTL Klub, 15:30) az Éretlenek (Duna, 16:20) ellen a hangulat fokozására, este pedig főmérkőzésként a Showgirls (Story4, 22:00) küzd meg az Álmok (Duna, 22:00) c. Kurosawa Akira-alkotással. Rég kíváncsi vagyok már Kurosawa filmjeire, hátha nem véletlenül ő az egyik legismertebb japán rendező nyugaton. Hajajj, nehéz döntés... :)
  • Vasárnap délutánra is jut egy kisebb csata: a Bosszúból jeles-ről (Viasat3, 17:25) még a Bravo magazinban (rémlik még?) olvastam először, azóta sem láttam... Emlékeztek a két oldalas moziajánlóikra, ahol egy-egy film screenshotjai és rövid sztorija képregényszerűen mesélte el, hogy nagyjából miről szól a történet? Imádtam őket, és utáltam, hogy akkoriban még nem volt lehetőségem hozzájutni az ott ajánlott filmekhez. A Spice World-öt is csak évekkel később láttam, hát nem szörnyű? :p De ennél "komolyabb" vígjáték az ellenfél, a Story4-en 18:10-kor kezdődő Álomcsapat személyében.
  • Este pedig négyes bunyóra készüljetek: az RTL Klub nyilván úgy gondolja, hogy két órányi Gyűrűk ura két és fél órányi reklámmal egyszerűen megunhatatlan egyveleg a nézők számára, így néhány hónap után újból megpróbálja lenyomni a torkunkon. Én legutóbb kiakadtam, mikor negyedóránként benyomtak egy reklámblokkot. Képzeld el: Frodo vonszolja magát és erejének végét járva szenved - vegyél intimbetétet! - csatajelenet Minas Tirith-nél -  Ásóka, a körömgomba kalandjai - rejtőzködés és menekülés Mordorban - haspuffadás? van megoldás! - apokalipszis, tűzfolyam, katarzis - esetleg egy rágót? Nem, köszi, Gyűrűk urát csak reklám nélkül nézek, részemről a versenyző kiesett. Marad három:
  • Jane Austen magánélete (Duna, 19:35) - Jane Austen nagy kedvenc, de hogy életrajzi film címen mit műveltek vele, attól egy kicsit tartok (mellesleg a szokásosan szörnyű magyar címferdítés sem hozta meg a kedvemet hozzá); Éjszakai vadász (Viasat6, 21:20), mint japán versenyző, és Az éj hangjai (Duna, 21:55) című spanyol játékfilm. Egyik sem az a "mindenképpen látnom kell" kategória, de egy nyugodalmas vasárnap estét bármelyik feldobhat. Hacsak...
... nem találunk magunknak izgalmasabb nézni- ÉS hallgatnivalót ;) A Youtube ugyanis - idén először - élőben közvetíti a Sziget fesztivált. Én még soha nem voltam, és megmondom őszintén, nem is vágyom különösebben - a brutális jegyár erős visszatartó tényező. Idén a Placebo kedvéért mégis hajlandó lettem volna kifizetni, de aztán más okból sajnos nem jött össze. Így egy kis öröm az ürömben, hogy legalább a monitoron láthatom őket, és még néhány jó koncertet "élőben". A közvetítés szerdán kezdődik, így a mai Csík zenekarról és a holnapi Ákosról sajnos még lemaradunk, lesz viszont:
...és még sokan mások, ahogy mondani szokás. :) Remélem, ezt mind közvetítik is! Ide kell rákattanni hozzá.

Ti mit néznétek szívesen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése