2012. július 16., hétfő

Mit is írunk magunkra?

Tagadhatatlan, hogy az emberek nagy részének fontos az önkifejezés, bármilyen módszert vagy formát is válasszon erre. Öltözködés, smink, haj, kiegészítők, testfestés, tetoválás mind-mind kifejezik egyediségünket, különbözőségünket, vagy valamely csoporthoz való tartozásunkat - vagy egyszerre mindkettőt. Szimbólumok, jelképek, rejtett utalások, amelyeket csak a hozzánk hasonló érdeklődésűek értenek, és mindentudó mosollyal össze lehet kacsintani: "te is? én is!" - vagy egészen egyértelmű jelmondatok, felhívások, közismert logók, jelek, képek, amiket magyarázni sem kell.

Az egyik leg-örökre-szólóbb :) eszköz, amivel ízlésünket, elköteleződésünket kifejezhetjük, a tetoválás - bár manapság állítólag már ez is teljesen eltüntethető, ha a "szeretlek Gizi" címszereplője időközben ki talált volna sétálni az életünkből.

Miközben képet keresgéltem a tegnapi kis herceges bejegyzéshez, érdekes dologra bukkantam. Gondoltátok volna, hogy sokan varratnak magukra Exupery-ihlette tetkót?

Van, aki csak szimplán a kis herceget...





... vagy egy komplett rajzot a könyvből






... vagy idézettel

némi firefox-áthallással... :)





... vagy egy kicsit zsúfoltan



... vagy művészien továbbgondolva


wow...



... vagy épp csak szimbolikusan





És - bár semmi köze a tetováláshoz - a plüssrókát nem hagyhattam ki :D


Mit gondoltok? Tetszik? Vagy inkább "nem írok semmit magamra"?



A képeket itt találtam:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése