2012. július 22., vasárnap

Műsorújság - másképp! (30. hét)

Na, mennyi tévét néztetek az elmúlt héten? Én nem sokat. Belenéztem hétfőn az Utolsó légióba, de nem fogott meg. Meg a Harmadik műszakba is, és elcsodálkoztam, hogy mennyire tudtam rajongani érte régen. De azért a Harmadik műszak örök. Ha másért nem is, a zenéje miatt!


Naugye!

A következő heti termés sokkal gyérebb, hét végén pedig menthetetlenül indul az olimpia, úgyhogy ha csak nem vagytok gagyi film- és sportközvetítés-rajongók, azt javaslom, lépjetek le ti is valami jópofa fesztiválra vagy nyaralásra! De ha nem, akkor se a tévé előtt várjátok a jószerencsét! ;)

Na de mégis, mi az, ami érdekes lehet?
  • Heti "kötelezően ajánlott" gyakorlat, ha lehet ilyet mondani - és ha bírjátok hétköznap az éjszakázást: Édeshármas hétfőn a Viasat3-on 23:40-től! Nagyon jó film két fiú és egy lány nem átlagos lakótársi viszonyairól, ahol senki sem abba szerelmes, akibe "kellene". Azért kapunk egy egyedien kivitelezett hepiendet is :)
  • A másik "szinte kötelező" Woody Allentől a Süti, nem süti - nem csak sütirajongóknak! Még az időpont is teljesen barátságos, kedden 21:20-tól a Dunán. Lehet, hogy a bűnözők is csípik Woody Allen csavaros észjárását, nem egy hasonló bankrablás történt ugyanis az utóbbi időben - vagy csak nekem jutnak mindenről filmek az eszembe? Mindenesetre olyan jó alibit még egy bankrablónak sem sikerült összehoznia, mint Woody hőseinek. :)
  • Ha már nekiálltok a filmnek, el se kapcsoljatok a Dunáról már aznap este, rögtön utána (23:30-tól) ugyanis Balkan Fanatik koncertre alhattok el, ha bírtok!
  • Szerdára juthat egy gagyifilm, kizárólag a boldog gyermekkor emlékére: Kincs, ami nincs, 20:05-től az RTL Klubon. Ennek a zenéje is örök klasszikus, bár a filmet néhány évvel ezelőtt én már nem bírtam végignézni - lehet, hogy Puffin-lekvár túltengésem lett :D
  • A Házasságból elégségest (csütörtök, 22:45 - Duna) azért jelöltem be, mert hiába '60-as film, szerintem nagyon aktuális a probléma ma is, amit boncolgat. Na meg jó pár "nagy név" szerepel a stáblistán,  Törőcsik Mari, Bodrogi Gyula, Kállai Ferenc, hogy csak néhányat említsek.
  • Vonatrajongók figyelmébe ajánlom a Megy a gőzöst szombaton 16:40-kor az RTL Klubon. Ha jól emlékszem, láttam már egyszer, jó kis film - hacsak nem a Hasutasok emlékképei úsztak be az agyamba helyette...
  • Vasárnap délután meg lehet még próbálkozni esetleg a Minden hájjal megkent hazuggal a TV2-n 16:50-től... A témája valahogy nagyon hajaz a Jay és Néma Bob visszavágra, bár attól tartok, a színvonalat távolról sem közelíti meg :p
  • Estére aztán már végképp semmi nézhető nem jut az én ízlésem szerint, ha nem a Völgyben lennék akkortájt, és nem lennének más lehetőségeim a szórakozásra, be kellene érnem az egy epizódnyi Futuramaval 19:30-tól a Viasat6-on.
De szerencsére nem így lesz! :) Szép hetet nektek is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése